Етапи роботи над проблемою
I етап
1.Збір інформації щодо роботи над проблемою
2.Вивчення суті понять «соціалізація». Етапи становлення.
3.Діагностичне оцінювання.
4. Роль самоосвіти в підвищенні професійної компетентності педагога.
ІІ етап
1. Ключові компетенції педагога.
2. Шляхи формування компетентностей учнів.
3. Можливості навчальних предметів щодо формування основних груп компетентностей учнів.
4.Використання технологій продуктивного навчання з метою соціалізації учнів.
ІІІ етап
1. Моделювання зразкових занять з проблеми.
2. Проведення педагогічних тренінгів, ділових ігор. Предметно-методичних тижнів тощо.
3. Аналіз та самоаналіз роботи над індивідуальними проблемними питаннями.
ІV етап
1. Моделювання педагогічного досвіду.
2.Вироблення рекомендацій щодо впровадження в практику роботи школи чи інших шкіл даної проблеми(моделі,схеми,сутності основних ідей).
3.Аналіз роботи м/к вчителів суспільно-гуманітарного циклу над проблемою.
Комментариев нет:
Отправить комментарий