Рекомендації щодо розвитку соціалізації учнів:
1. Засвоєння програмового мовного матеріалу як засобу оформлення або розуміння висловлювань у процесі спілкування на рівні, визначеному програмою;
2. Навчити учнів як необхідно зрозуміти і засвоїти комунікативні функції засобів спілкування для їх коректного вживання у відповідних мовленнєвих ситуаціях, уміти самостійно відбирати саме ті мовні мовленнєві засоби, які є оптимальними для реалізації комунікативного наміру та адекватними в соціально-функціональному плані у сфері спілкування на уроках англійської мови.
3. Розвивати у учнів соціокультурну та соціолінгвістичну компетенцію на уроках мови
4. Використання технологій продуктивного навчання на уроках літератури в умовах соціалізації учнів.
5. Формувати інтелектуальну обдарованість учнів на уроках історії.
Щоб учень був соціально компетентним, треба формувати, розвивати такі компетентності:
- гнучко адаптуватись у мінливих життєвих ситуаціях;
- самостійно та критично мислити;
- бачити та формувати проблему, знаходити шляхи її раціонального вирішення;
- усвідомлювати, де і яким чином здобуті знання можуть бути використані;
- творчо мислити;
- грамотно працювати з інформацією, робити аргументовані висновки, використовувати їх для вирішення нових проблем;
- бути комунікабельним, контактним у різних соціальних групах, уміти працювати в колективі, у будь-яких конфліктних ситуаціях;
- є самостійно працювати над розвитком особистісної моралі, інтелекту, культурного рівня.
Комментариев нет:
Отправить комментарий