Рекомендації щодо розвитку соціалізації учнів

Рекомендації щодо розвитку соціалізації учнів:
1.       Засвоєння програмового мовного матеріалу як засобу оформлення або розуміння висловлювань у процесі спілкування на рівні, визначеному програмою;
2.       Навчити учнів як необхідно зрозуміти і засвоїти комунікативні функції засобів спілкування для їх коректного вживання у відповідних мовленнєвих ситуаціях, уміти самостійно відбирати саме ті мовні мовленнєві засоби, які є оптимальними для реалізації комунікативного наміру та адекватними в соціально-функціональному плані у сфері спілкування на уроках англійської мови.
3.       Розвивати у учнів соціокультурну та соціолінгвістичну компетенцію на уроках мови
4.      Використання технологій продуктивного навчання на уроках літератури в умовах соціалізації учнів.
5.      Формувати інтелектуальну обдарованість учнів на уроках історії.

Щоб учень був соціально компетентним, треба формувати, розвивати такі компетентності:
-   гнучко адаптуватись у мінливих життєвих ситуаціях;
 -  самостійно та критично мислити;
-         бачити та формувати проблему, знаходити шляхи її раціонального вирішення;
-          усвідомлювати, де і яким чином здобуті знання можуть бути використані;
-          творчо мислити;
-          грамотно працювати з інформацією, робити аргументовані висновки, використовувати їх для вирішення нових проблем;
-         бути комунікабельним, контактним у різних соціальних групах, уміти працювати в колективі, у будь-яких конфліктних ситуаціях;
-         є самостійно працювати над розвитком особистісної моралі, інтелекту, культурного рівня.

Комментариев нет:

Отправить комментарий