ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ ВЧИТЕЛІВ СУСПІЛЬНО – ГУМАНІТАРНОго циклу
У 2019-2020 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ:
1. Продовжувати підвищувати фаховий рівень педагогів, зосередити увагу на організації методичної роботи з молодими педагогами ;
2. Забезпечити ефективність діяльності шкільних методичних формувань;
3. Вивчати та впроваджувати досягнення психолого-педагогічної науки, педагогічного досвіду, інноваційних технологій навчання, майстер-класів;
4. Вивчати і аналізувати результативність роботи вчителів, ефективно використовуючи методи спостереження і анкетування;
5. Пропагувати передовий педагогічний досвід, висвітлювати діяльність учнів на сайті школи, на сторінках фахових журналів та шкільної газети;
6. Активізувати діяльність членів методичної ради з питань організації методичної роботи, вивчення та впровадження інноваційних технологій, досвіду творчої реалізації в умовах сьогодення.
7. Покращити роботу з обдарованими дітьми;
8. Розвивати професійну компетентність педагогів шляхом використання нових інноваційно-комунікаційних технологій;
9. Активніше використовувати в роботі педагогічні програмні засоби;
10. Систематично підвищувати кваліфікацію педагогів у міжкурсовий період шляхом різних форм роботи;
11. Впроваджувати сучасний зміст роботи у шкільну практику;
12. Створювати умови для саморозвитку та самоосвіти педагога;
13. Залучати учнів до участі в роботі регіонального відділення МАН;
14. Удосконалювати структуру, зміст і форми організації методичної роботи з педагогічними працівниками на основі моніторингу, діагностування та диференціації;
15. Реалізувати завдання, визначені Державним стандартом початкової, базової та повної загальної середньої освіти;
16. Продовжити роботу щодо ґрунтовного опрацювання Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти, що визначає вимоги до освіченості учнів основної і старшої школи та спрямований на виконання завдань загальноосвітніх навчальних закладів ІІ І ІІІ ступенів (виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 23.11.2011 р. № 1392).
17. Продовжити роботу над науково-методичною проблемою
Основні форми роботи:
Масові:
- засідання методичної комісії;
- семінари;
- групові консультації;
- тренінги.
Індивідуальні:
- консультації;
- відвідування уроків;
- взаємовідвідування уроків;
Вивчення та аналіз рівня знань, умінь і навичок учнів, вжиття заходів щодо подальшого їх поліпшення:
- підготовка учнів до олімпіад, державної підсумкової атестації;
- застосування інноваційних технологій при проведенні нестандартних уроків;
- залучення учнів до створення проектів, що сприяє зростанню їх пізнавальної активності і самоосвіти;
- відвідування уроків вчителів, що атестуються;
- перевірка знань учнів;
- удосконалення системи контролю за якістю знань учнів.
Організація позакласної роботи:
- заходи щодо підготовки учнів до предметних олімпіад;
- предметні тижні в школи.
Комментариев нет:
Отправить комментарий