Основні завдання роботи методичної комісії

ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ  ВЧИТЕЛІВ СУСПІЛЬНО – ГУМАНІТАРНОго циклу
У 2019-2020 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ:

1.       Продовжувати підвищувати фаховий рівень педагогів, зосередити увагу на організації методичної роботи з молодими педагогами ;
2.       Забезпечити ефективність діяльності шкільних методичних формувань;
3.       Вивчати та впроваджувати досягнення психолого-педагогічної науки, педагогічного досвіду, інноваційних технологій навчання, майстер-класів;
4.       Вивчати і аналізувати результативність роботи вчителів, ефективно використовуючи методи спостереження і анкетування;
5.       Пропагувати  передовий педагогічний досвід, висвітлювати діяльність учнів на сайті школи, на сторінках фахових журналів та шкільної газети;
6.       Активізувати діяльність членів методичної ради з питань організації методичної роботи, вивчення та впровадження інноваційних технологій, досвіду творчої реалізації в умовах сьогодення.
7.       Покращити роботу з обдарованими дітьми;
8.       Розвивати професійну компетентність педагогів шляхом використання нових інноваційно-комунікаційних технологій;
9.       Активніше використовувати в роботі педагогічні програмні засоби;
10.   Систематично підвищувати кваліфікацію педагогів у міжкурсовий період шляхом різних форм роботи;
11.  Впроваджувати сучасний зміст роботи у шкільну практику;
12.  Створювати умови для саморозвитку та самоосвіти педагога;
13.  Залучати учнів до участі в роботі регіонального відділення МАН;
14.  Удосконалювати структуру, зміст і форми організації методичної роботи з педагогічними працівниками на основі моніторингу, діагностування та диференціації;
15.  Реалізувати завдання, визначені Державним стандартом початкової, базової та повної загальної середньої освіти;
16.  Продовжити роботу щодо ґрунтовного опрацювання Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти, що визначає вимоги до освіченості учнів основної і старшої школи та спрямований на виконання завдань загальноосвітніх навчальних закладів ІІ І ІІІ ступенів (виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 23.11.2011 р. № 1392).
17.  Продовжити роботу над науково-методичною проблемою

Основні форми роботи:
Масові:
-         засідання методичної комісії;
-         семінари;
-         групові консультації;
-         тренінги.
Індивідуальні:
-         консультації;
-         відвідування уроків;
-         взаємовідвідування уроків;
Вивчення та аналіз рівня знань, умінь і навичок учнів, вжиття заходів щодо подальшого їх поліпшення:
-         підготовка учнів до олімпіад, державної підсумкової атестації;
-         застосування інноваційних технологій при проведенні нестандартних уроків;
-         залучення учнів до створення проектів, що сприяє зростанню їх пізнавальної активності і самоосвіти;
-         відвідування уроків вчителів, що атестуються;
-         перевірка знань учнів;
-         удосконалення системи контролю за якістю знань учнів.
Організація позакласної роботи:
-         заходи щодо підготовки учнів до предметних олімпіад;
-         предметні тижні в школи.

Комментариев нет:

Отправить комментарий